måndag 26 oktober 2015

Dagens på måndagen

Och idag kör jag en dagens bara för att inget annat kommer upp i mitt huvud!

Dagens humör: Lite stressad över allt jag ska ha gjort som styrelsemedlem ännu i höst, alla deadlines jag har ännu i höst och jakten på mera gradumaterial som är en ongoing process. En gång i tiden sa jag att jag inte skulle skriva med arkivmaterial som källa. Här sitter jag nu med en kandidatavhandling baserad helt på arkivmaterial och en pågående gradu med arkivmaterial. 

Dagens borde: Skriva gradu. Vilket jag ska fortsätta med efter detta.

Dagens planer: Nu är klockan sju på kvällen så planerna för ikväll är nog att lämna in seminarietext och se netflix. Dagens planer har varit att ha styrelsemöte, skriva relvet och gradu.

Dagens fundering: Varför ÅA:s bibbakatalog kan vara så invecklad ibland. Nåja, jag får väl se imorgon vilka år av SLEFs "Hemåt" som plockats fram åt mig.

Dagens roligaste: Att det var så stora lövhögar på innergården imorse då jag gick till TF. Skulle det inte ha varit en typ där med lövblåsare skulle jag ha hoppat i högen.

Dagens tråkigaste: Att det bara är 35 dagar till sista språkgranskningen för höstterminen. Det är nämligen min första deadline för gradun.

Dagens längtan: Julen! Julfeelisen har hittat mig för en tid sedan och det är snart både min födelsedag och jul!

Dagens låt: Idag har jag lyssnat på överraskande lite musik, men Evynnes cover av "Fight song" är alltid pepplåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!