fredag 11 september 2015

Bilder från Sherwoodskogen

Eftersom jag i helgen är hemhemma i Purmo och har noll tid att blogga så kommer här lite bilder från sommarens teaterfotande. De här bilderna är ett urval av de totalt 55 "utfyllnadsbilder" jag tagit som skickades så det skulle finnas ordentligt med valmöjligheter.

Sony A330 - Sony 18-70

Sony A200 - Sony 50mm
En kväll då de hade övning gick jag omkring med kamerorna runt halsen och fotade diverse detaljer och överblicksbilder i "Sherwoodskogen". Skogen där kring Åliden är precis en sån plats där man kan föreställa sig Robin Hood och hans glada gäng. På samma gång blev jag också ihjälbiten av myggor då ån går precis nedanför och skogen är ganska tät.

Sony A200 - Sony 50mm
Sony A200 - Sony 50mm
Sony A330 - Sony 18-70
Jag tog också en del bilder diverse rekvisita, till exempel koppar och grytor. Och förstås Robin Hoods pilbåge och ett svärd.

Sony A200 - Sony 50mm
Sony A200 - Sony 50mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!