onsdag 26 augusti 2015

v.35 onsdag

Mitt i allt var det onsdag och jag håller som bäst på med redigering av bilderna som jag sprang ut och fotade kvällen före jag återvände till Åbo. Det var en helt makalös snygg solnedgång så den och de rosa rosorna fick bli fotade. Kärlek till PSE och speciellt camera raw då jag inte vågade använda längre slutartid än 1/60s på grund av att det inte nådde så mycket ljus fram.

Anyhow. De senaste dagarna har jag mest suttit på TF, läst metod och hälsat på gamyler och gulisar. Igår kväll var det inofficiell gulisöl på åbåt så hann man prata lite mera med både saknade gamyler (de få som nu återvänt så här tidigt) och med gulisarna. Och idag var halaren min outfit of the day eftersom TSF skulle presenteras för gulisarna. Någon flummigare presentation av halva styrelsen har nog inte sett dagens ljus. Men förhoppningsvis listade de ut hur flummiga och ivriga vi på riktigt är. Sommarvärmen fick ett brutalt slut med +26 grader och sol igår och imorse spillde det ner vatten och var +18. Så nu börjar det lida mot höst här.

Imorgon blir det mera studier på TF så nu ska jag ta och se något serieavsnitt. Bilderna som kommer här är inte de jag skrev om här i början, dessa är från mitten av juli efter föreställning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!