tisdag 12 maj 2015

"New" in

Kom på att jag har några saker som jag inte visat här ännu, men där bilderna har funnits gaanska länge klara redan!

Först ut, som börjar vara ett halvt år nu, min födelsedagspresent/kandidatpresent: en Regal Preppy mini från Ur & Penn med rött/blått band och roséfärgade detaljer. Min nya favorit! Ännu bättre är det nu då Ur & Penn finns i Åbo och en av mina klasskompisar arbetar där om jag vill införskaffa något (så.många.fina.klockor).



Och detta inläggs andra sak är den sak som kom på posten för ett par veckor sedan av Linda, som jag borde ha lagt upp instagrambilden i alla fall på: En halv TARDIS i form av vänskapshalsband! Så mysigt och passar oss så bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...