torsdag 5 mars 2015

London 17.10 - dag 2 (del 5)

Nu blir det alla världens färger, för nu står Diagon Alley på tur!
Den lyckan då man gick runt hörnet från Buckbeak och möttes av gatan som jag önskat besöka från att jag såg första filmen.

I andra änden var det green screen under inspelningarna för att kunna bygga ut digitalt







Puking Pastills till höger vid dörren, och den var i funktion!
Det fanns överallt en massa små detaljer som man i filmerna inte lagt märke till utan såg nu först, allt var så genomtänkt och så bra designat så man skulle ha kunnat gått där en evighet och bara upptäckt.

2 kommentarer:

  1. Alltså ååååhh vad jag är avis!! :D Jag har suttit och läst dina HP-inlägg hur länge som helst nu och inspekterat precis VARJE bild. *nörd*

    SvaraRadera
    Svar
    1. I knoow! Varje gång jag fixar ett nytt Londonilägg (Hogwarts kommer i helgen!) så får jag sån längtan tillbaka till London och HP... Helt klart bästa resan nånsin och tillbaka ska jag!

      Radera

Tack för din kommentar!