söndag 18 januari 2015

Årslistan 2014

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Vikarierade

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det här med att ha nyårslöften är inte något jag har, nyårsmål kan jag ha (om jag får dem nerskrivna kommer de upp på bloggen!)

3. Fick någon du känner barn?
Mest troligt ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
England

6. Är det något du saknade 2014 som du vill ha 2015?
Mera böcker och mera foto!

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
16.10 då vi åkte till London och dagen efter på Harry Potter
18.12 då jag blev teologie kandidat
och x antal andra

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag börjat vikariera under hösten, Londonresan och examen

9. Vilket var ditt största misstag?
Not a clue. Typ att jag inte tagit mig mer tid att läsa

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Kånken och min andra fjällrävenväska (bara det kommer vettigare ljus ska den dokumenteras)

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Londonresan helt klart (and so worth it!)

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Känslan då jag steg in i Harry Potters värld ♥ Och att äntligen ha kandpappren i handen

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ögonmigränen är väl det mest jobbiga....

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2014?
Sleeping At Last är 2014:s nya artist i min spotify. Och Harry Potter-soundtracken

15. Mådde du bättre eller sämre under 2014 än vad du gjort tidigare år?

Ingen aning

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Böcker och kameran

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Datorn. Men studier är studier...

18. Hur var din julafton?
Mysig med släkten vid mommos

19. Blev du kär?

Nepps 

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Doctor Who fortfarande

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
The Fault in Our Stars ♥

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Sleeping At Last

24. Önskade du dig något som du fick?

Jepps! Akvarellfärger, armbandsklocka, Divergent-serien...

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Nepps, min önskelista bestod av så få saker

26. Vilken var årets bästa film?
Mockingjay och Hobbiten

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Åkte tåg och såg Mamma Mia i Helsingfors

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Alla

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Hannaklädstil, klänning och strumpbyxor har kommit för att stanna hos mig

30. Vad fick dig att må bra?
Allt skrattande med trevliga människor

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
David Tennant, precis som förra gången

32. Vem saknade du?
Alla som bor för långt borta

33. Vilken var din bästa månad?
Jag vet inte, alla var bra

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Mest troligt ja. Typ att faktiskt ta tag i att fixa undan studier tidigare (*host*)

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag ska skriva gradu, men annars vet jag inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...