måndag 1 december 2014

Julkalender 1

Eftersom min blogg behöver lite mer aktivitet och december är en sådan månad att det händer en massa saker (min kalender är redan nu ganska full) så bestämde jag mig för att fixa julkalender i form av julsånger! Mina favoritjulsånger helt utan inbördes ordning blir det.

Först ut är "Angels we have heard on high" av the Piano Guys! Möjligtvis har jag satt upp den på bloggen förra året, men den är helt superbra!



Jag ska försöka hitta (vettiga) youtubevideor till alla julsånger, men annars blir det spotifylänkar.
Vill man stalka min julplaylist på spotify så finns den HÄR (öppnas i nytt fönster) och beware, den är minst fyra år gammal, innehåller 12h musik (dock finns det en del som bara finns på min dator i den...) och har inte blivit rensad på typ två år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...