måndag 8 september 2014

Höstlista

En stycken höstlista från Marica. Och ja, jag ska ta tag i bloggandet igen!

Ultimata Höstmånaden:
September är ännu en relativt ljus månad dagtid, men slutet av september, början av oktober är underbar i Åbo då alla färger exploderar.


Ultimata Höstmyset:
En filt, en bok och mysig belysning.

Ultimata Höstdrycken:
Kakao och te!

Ultimata Höstplatsen:
På grund av färgexplosionerna som sker; Åbo, Vårdberget.

Ultimata Höstkläderna:
Stickade sockor, strumpbyxor och en mysig klänning (och gosiga halsdukar).



Ultimata Höstmaten:
Stracotto med batatmos och ungsrotsaker, mums!

Ultimata hösthobbyn:
Fotografering och läsning


Ultimata Höstmusiken:
Jag har ingen egentlig höstmusik i och med att jag väljer musik enligt det jag gör, men jag säger Peter Hollens.

Ultimata Höstutmaningen:
Ta vara på de underbara höstdagarna som kommer, och även tycka att höstregnet kan vara mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!