torsdag 25 september 2014

Genom instagram

Eftersom dagarna går så snabbt och jag egentligen inte gör annat än studerar eller skulle behöva studera så tar vi en titt på vad som hänt på min instagram den senaste tiden!

1. Spotlight, som även var på bild i förra inlägget. 
2. Säsong 8 av Doctor Who har börjat!! På lördag kommer redan sjätte avsnittet. Den bilden togs hemhemma då jag helgen före (venetiansk) mina tre sista lektioner den inkommande måndagen blev förkyld och satt hemma framför datorn och såg Doctor Who, chattade med Linda om DW och drack te.
3. Min gosiga nya gråa klänning! Som även var dagens outfit tillsammans med en svart stickad kofta.
4. Det var gulisakademi, TSF var superpopulär då vi hade bingomaskinen med och man kunde vinna halarmärken. Också jag kom hem med några märken, obviously not TSF-märken då jag har dem, men psykkans, relvets och ett Humf-märke ("I only like Humf as a friend) kom med hem.

1. DET NÄRMAR SIG LONDON OCH HARRY POTTER!! Och precis på samma gång då jag och Linda kommer dit så påbörjas de med Halloween-features! Gissa om vi blev till oss då vi märkte det?
2. Gulissitzen förra veckan. Mina halarben börjar vara fulla med halarmärken...
3. I fredags hade vi hungerdagstentkaffe. Vår ena värdinna hade bakat mumsig morotskaka och mysis var fullt med folk.
4. I lördags på kvällen då jag såg Doctor Who, Rekorderligs winter cider är mums!

1. Måndagskvällen var regnig och tråkig och jag behövde studera. Så jag tog självporträtt.
2. I tisdags skulle jag, Cara och Laura ha studiekväll. Vi åt subway, kladdkaka och skvallrade och senare hängde mitt i allt Freud i dörröppningen till mysis. Noll studier gjordes, men trevligt hade vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...