torsdag 18 september 2014

6. Your 5 senses right now

Jag hörPeter Hollens/Home Free - 19 You & Me och knapprandet av mina fingrar på tangentbordet. Jag ser datorskärmen och bakom datorn ser jag penslarna. Jag känner doften av mitt schampoo då håret är nytvättat. Smaksinnet är inte så i användning för tillfället, dock finns smakminnet av min glass kvar. Jag känner mig lite småtrött och ska strax slänga mig i sängen framför ett Doctor Who-avsnitt, jag känner också en pikuliten stress över att min seminarietext ska inlämnas i helgen och praktikrapporten som skulle behöva blir klar denna helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...