lördag 9 augusti 2014

Tjejkväll och åska

Seriöst, mitt bloggande den här sommaren är ju på topp.
Men eftersom vädret har varit super, allt folk i huset har semester och jag lekt byggassistent åt pappa så har jag inte haft på datorn på flera dagar. Och så har det åskat nu som då, med det resultatet att blixten mest troligt slog ner i den närmaste telefonmasten och slog ut DNA, så mobilnätet är närmast obefintligt och samtalen bryter.

Men den senaste veckan har jag haft fyra Purmotjejer på tjejkväll i onsdags och på torsdagen for mamma och jag iväg till Fäboda och Lillsand för strandhäng ett par timmar innan vi tog ett varv via Korv-Görans för räkor & ris. Jag införskaffade också en Kånkenväska samma dag, så den är min nya följeslagare!
På kvällen styrde vi kosan till Krombi till mosters villa då kusinen är hemma i landet på semester, så det var trevligt. Och igårkväll hoppade jag iväg på en Lyjokväll med trevliga människor.

Så fort praktiken börjar på tisdag och jag får lite mer rutiner i vardagen igen ska jag väl hinna få ihop mera inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!