fredag 22 augusti 2014

Praktikfunderingar

Andra praktikveckan är avklarad och det börjar tråkigt nog snart närma sig slutet.

Två egna lektioner är avklarade och sju stycken återstår ännu med fyra stycken inkommande vecka. Och det är roligt att ha praktik! Trots att det här med att ha skoldag på 8-15 är tungt och ovant och jag åker hemifrån halv åtta på morgonen, men roligt är det på dagarna.
Dock betyder det här schemat att då jag kommer hem på dagarna sätter jag mig och planerar nästa lektion, vilket betyder att kandin och bokrecensionen ligger i vila, och det är en lite gnagande tanke hela tiden. Men nog lär jag hinna studera ännu!

Annars vet jag inte så mycket för tillfället, i och med praktiken kan jag inte säga så mycket utom att jag trivs utomordentligt bra. Imorgon blir det avslutningsmiddag med teatergänget så nu ska jag planera måndagens lektion lite!

Och min flickr-widget här på sidan har fnatt, och jag vet inte varför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...