lördag 2 augusti 2014

En liten uppdatering

Värmen och åskskurarna har hållit i sig hela veckan och så har jag hjälpt pappa med renoveringen av gästtoaletten, så det har blivit en hel del turer till Jeppis för att hämta olika saker.
Och så har jag och systeryster hunnit besöka polisstationen en förmiddag då mitt pass behövde förnyas och syster skulle skaffa ett pass, så nu väntar vi på dem.

Igår var jag en aktiv studerande och gjorde läsårsanmälan, kollade lite hur mitt schema kommer se ut och gjorde en halv studieplan. Så bara bokrecensionen och kandin blir färdigskrivna så kan jag officiellt förflytta mig till magistersstudierna. Men det kommer nog bli konstigt att hållas på TF på heltid och bara fokusera på kyrkohissan, men på ett mycket bra sätt! Det betyder mer tid att umgås med de underbara teologerna och lära känna gulisarna lite snabbare.

Nu ska jag göra det sista i teaterväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!