fredag 18 juli 2014

5. 10 songs you love right now

Det svåraste jag hittills gjort i bloggform, att hitta tio låtar och ändå försöka vara lite omväxlande. Och nu är de inte i någon slags ordning, de kom lite huller om buller då jag slängde in youtubelänkarna.
Det här inlägget har varit under uppbyggnad flera dagar, pga arbetspass och åska om vartannat tog det länge att knåpa ihop.

RyanDans nya skiva är underbar, dock har den *host* officiellt bara släppts i Kanada ännu.


Vad är en musiklista utan Peter Hollens? För att göra det enkelt tog jag den som senast lagts till i min Hollenspellista på spotify.


Lite Lindsey Stirling, från hennes nya skiva (och kolla den fantastiska videon!)


Underbart. Dessutom har Peter & Evynne gjort en Minecraft parodi på den som är helt superfin! HÄÄR finns den.


Denna hittade jag via en Doctor Who-video, en "tribute to eleven" som var så fin så fin och låten älskade jag direkt.


Och lite Piano Guys, vanligtvis gillar jag inte 1D, men den här versionen är super, och videon är fantastisk.


Mera Piano Guys tillsammans med Megan Nicole och Alex Goot.


Och Evynne Hollens, förstås.


Tyler Ward & Kina Grannis


Och till sist; Gardiner Sisters.


Konstaterar nu att detta blev en lista med många youtubeartister. Men så går det, hittar man en så hittar man snabbt flera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!