tisdag 10 juni 2014

Teaterhuvud

Teater, teater, teater. 
Det är vad som rört sig i mitt huvud de senaste dagarna. I torsdags satt jag vid Åliden på kvällen och funderade på programbladsbilderna och på lördagseftermiddagen togs de första bilderna på en grupp. På söndagen blev det två grupper till, igår grät jag inombords då jag skulle ta bild på orkestern inne i Purmogården på grund av regnet och ljuset var hemskt (några lampor, blixt och pikulite fönsterljus, den not-so-underbara vitbalansen med det). Och nu ikväll borde de sista personerna ställa sig för att bli fotograferade. Efter det är det bara en del "utfyllnadsbilder" som ska tas, så imorgon om vädret är okej tror jag det blir en eftermiddag vid Åliden för att tänka och fota det och på fredag ska allt vara skickat och klart.

Har jag hunnit skriva min bokrecension eller min kandi? Nej. Förutom att jag då tänker och redigerar bilder sitter jag med bokningarna. Ännu är telefonen ganska tyst men det kommer in en del bokningar via nätet, så det är en ganska typisk början-på-bokningssäsongen.
Och där i mellan blir det lite slipande på en cykel som ska uppmålas till teatern. Så det är verkligen bara teater nu just! Men efter den här veckan borde det bli liite lugnare för en vecka igen.

Min photo-a-day challenge går överraskande bra, jag har nu som då blivit en dag efter då det är så mycket men bilder kommer upp på instagram iallafall!

Något annat nytt har jag inte att komma med, jag ska försöka tidsinställa några inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...