torsdag 26 juni 2014

Mera teater

Teater, teater, teater. Det är mitt liv för tillfället, precis som de senaste somrarna! Idag började jobba halv tolv och kommer jobba till fem, mellan mina två bokningsskift har jag suttit och rensat i pressbilderna, buntat 450 programblad och skrivit ett antal biljetter. Då jag började rensa pressbilderna hade jag 164 och har nu till sist kommit ner i tolv stycken. Så det har varit en hård och skoningslös sortering.

Ikväll är första kvällen på typ en vecka som jag kommer vara ledig och bara få sitta vid Åliden och se på genrepet, då jag alla kvällar innan den här veckan har sprungit runt med kameran och fått stelfrusna fingrar. Det har inte precis varit en varm sista vecka, och skådespelarna har endast fått ha scenkläder på på grund av min kamera.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...