söndag 1 juni 2014

June - Photo a Day

Som man kanske kan dra sig till minnes så försökte jag mig på en "Photo a Day"-challenge en december, som inte gick så bra. Så nu, i juni månad ska jag försöka igen! Listan är från samma bloggare som förra gången, och då juni uppenbarligen är en roligare fotomånad så ska jag försöka.

Och den första juni är temat "Joy" och då jag såg kvällssolen blev det en promenad runt gården med kameran. Men dagens bild är faktiskt tagen 24.5, bara för att körsbärsblommen redan har blommat ut och solen inte var riktigt bra på äppelblommen då jag var ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...