måndag 12 maj 2014

Stinasholma





Jag letade fram cykeln och cyklade iväg till Stinasholma med kameran (eftersom det är mycket roligare att cykla än att gå 500 meter) på söndagskvällen. Men att ha ena kameran på laddning och då stå där med en kamera och hamna att byta fram och tillbaka mellan objektiven är ganska jobbigt. Förstår inte hur jag klarade mig med en kamera förut...
Nåja, Stinasholma var det. Det är sällan jag kommer mig dit i "mellanperioden" - efter vårflödet men innan det börjat växa. Så jag kunde gå överallt den här gången, det var bara stativet (och en till kamera som saknades) för att jag skulle ha varit riktigt nöjd. Några detaljbilder kom med hem iallafall, tack och lov att det snart blir sommar så jag har tid att gå ut med kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!