lördag 3 maj 2014

Roads

Efter århundraden av väntan (typ sedan 2011) släpptes ÄNTLIGEN RyanDans nya album "Imagine" nu i mars. I KANADA!! 
Men nu, denna kväll, googlade jag lite och hittade en av sångerna på youtube. Och älskade den från första stund. Så tills albumet släpps här i Europa och jag kan införskaffa det i fysisk format får jag nöja mig med youtube och google (och råkade hitta hela albumet online, hups).

 

I och med att det blev en lång fördröjning släppte de "What If" på soundcloud för en lång tid sen, jag har på känn att jag har lagt upp den någon gång förut, men här kommer den igen!

2 kommentarer:

  1. SVAR: Haha :D jaa! Din kandi kommer ju bli superbra då om du ha hålli på me an typ i ett år ;) Nämen he e no sjukt skönt då man har slutarbete inlämna nu. Gäller bara å bli godkänd nu å :D

    SvaraRadera
  2. SVAR: Haha :D jaa! Din kandi kommer ju bli superbra då om du ha hålli på me an typ i ett år ;) Nämen he e no sjukt skönt då man har slutarbete inlämna nu. Gäller bara å bli godkänd nu å :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!