torsdag 15 maj 2014

Fantomen på operan

Fantomen på operan är en av mina absoluta favoritfilmer, jag vet inte hur många gånger jag sett den och jag kan i princip alla repliker/sånger. Och jag älskar Peter & Evynne Hollens om det inte har märkts.

För en tid sen i en "Hollensfamily"-grupp på facebook såg jag att Peter hade svarat på någons låtförslag om fantomen på operan, så i bakhuvudet visste jag att det var på gång. Och i måndags då jag satt på tåget och väntade på att netflix skulle ladda, fick jag meddelande av spotify att "Phantom of the Opera medley" av Peter Hollens finns tillgängligt och skulle jag inte ha suttit i tåget skulle jag mest troligt ha hoppat runt av lyckan. Och i tisdags kom videon och då hoppade jag inombords!
Så ta tid och lyssna!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!