fredag 28 februari 2014

Fredag

Hopp hej! Jag har haft massvis på gång nu igen, min kalender för den senaste veckan har varit väldigt färggrann och med massa saker inskrivna.

Jag började onsdagsförmiddagen med att plocka upp lite styrelsegrejs från TF innan jag traskade iväg och hämtade ett närvarointyg. Väl hemma igen skrev jag ihop en stipendiansökan och postade den. Och mitt i allt var klockan kvart före fem och jag traskade iväg till ÅST där vi till sist var alla samlade för att se Jesus Christ Superstar. Ett skilt inlägg kommer om den kvällen eftersom det blev ganska mycket text!

Igår tog jag datorn och alla mina studiegrejs och gick över till TF där jag satte mig i mysis med delar av styrelsen och försökte gå igenom det kommande vårmötet. Ordförande, skattisen och sekreteraren var frånvarande så vice-ordförande var mötets ordförande och jag blev stand-in sekreterare. Så en halvtimme innan vårmötet letade jag upp protokollmappen för att försöka lista ut hur ett vårmötesprotokoll skulle skrivas.
Det dök upp ett ganska precist antal medlemmar för att vi skulle vara beslutsförda och mötet inleddes. Men att försöka gå igenom den långa föredragningslistan på den timme vi hade till förfogande var omöjligt, så hälften blev bordlagt och vi måste ha ett nytt medlemsmöte då vi har viktiga saker som måste beslutas av föreningen. Efter mötet satt jag med styrelsegrejs halv eftermiddagen innan det blev late lunch och lite studerande ett par timmar efteråt.

Idag blev det psykkaträff för att fundera på statistikuppgifterna och sen till TF där det var tyst, endast några människor i och med att det var fredag. Lite fick jag pluggat och kom hem för en stund sen.

Imorgon blir det att utforska stadens second hand-utbud för att leta klädsel till Doctor Who-sitzen i mars!

Nu ska jag fortsätta fixa JCS-inlägget och sen ta fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!