måndag 27 januari 2014

Styrelsegrejs och kandi

Idag blev det en eftermiddag med styrelsegrejs.
Först ett långt styrelsemöte med mycket på föredragningslistan som skulle beslutas och sen lite småfixande till ett inkommande evenemang och då jag till sist drog mig från fakulteten var klockan närmare fem och då blev det att beställa styrelsebilderna från ifolor plus en del egna bilder som skulle framkallas.
Och så fortsatte jag den sena eftermiddagen med att uppdatera föreningens kalender på hemsidan och var ordentlig medlem och betala medlemsavgiften då jag satte en påminnelse på TSF-fbgruppen.

Så resterande kväll ska jag skriva kandi för att kunna lämna in någonting till onsdagens seminarium.
Helgen tillbringades med att först ordna upp alla miljontals psykkapapper som låg i högar för att jag skulle börja se mitt skrivbord igen. För att sen sprida ut alla mina kandipapper och material på bordet.

Resterande vecka blir det en föreläsning, ett seminarium och två planeringsträffar med styrelsen och till helgen får jag äntligen åka hem till Purmo! Så ikväll ska tågbiljetter bokas, min vistelse hemma har krympt från onsdagkväll-måndagförmiddag till att nu se ut att bli fredageftermiddag till måndagförmiddag. Men hem ska jag iallafall!

Min styrelsebild samt nya profilbild kommer här nedan, vill ni se hur resterande styrelse ser ut får ni surfa in på hemsidan och klicka er fram till styrelsen (TSF > styrelse).
Och min fjärrutlösare fick på riktigt testas då min bild skulle tas!

http://hannushanna.blogspot.fi/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...