fredag 6 december 2013

Självständighetsdag

Nu är min utställning slut, igår var jag där först mina vanliga timmar och försökte plugga psykka och två timmar senare var jag på plats igen och ställde i ordning mitt bord inför dagens missionsbasar. Så idag var jag där och sålde några kalendrar och började sen plocka ner mina tavlor och packa in dem i papper.

Hemvägen till Biskopsgatan från Aurelia har aldrig varit så lång som idag; det kom ner snöblandat regn (mest snö) och tio inpackade tavlor plus en bunt kalendrar väger ändå en hel del. Speciellt då de är i storleken 40x60 cm. Men hem kom jag med allt och när jag rev upp packningspappret verkar de ha hållits torra!

Då jag kommit hem hoppade jag ganska direkt iväg till TF för att printa tentmaterial, eftersom vi har hela tre datorer i barnbokssamlingen så är det bäst att passa då byggnaden är så gott som tom, och nu ska jag ta tag i tentpluggandet igen.
Och jag hade tänkt sätta upp lite bilder från instagram/telefonen men skydrive, picasa och opera vill inte samarbeta idag så det får bli en annan dag!
Grattis på födelsedagen Finland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!