torsdag 14 november 2013

Torsdag

Once again... Men nu kom jag på att jag har en 30 dagars lista på hälft, så jag ska ta och tidsinställa några inlägg!

Helgen gick åt att plugga och lite sims mellan varven och mitt i allt var det måndag igen. Då blev det psykkaföreläsning och sen till Aurelia. På kvällen satt jag och ordnade kandimaterialet och gjorde det lite mer överskådligt samt skrev strax över en sida, mest för att jag skulle börja få ner nånting på papper.

Tisdagen kom med tidig uppstigning för engelska psykkakursen på TY och så blev det TSF:s höstmöte, styrelsen 2014 valdes och jag blev invald som bloggansvarig! Wohoo! Höstmötet drog ut på tiden så en kvart försenad kom jag inrusande på kandseminariet och när vi var klara där blev det att åka hem och plugga mera psykka.

Igår hade jag och Sabina ledig dag och hade bestämt oss för att hoppa på bussen till Raisio och göra Ikea osäkert. Tidiga som vi var så var inte Ikea öppet då vi kom, så då blev det en tur till Biltema för att fördriva tiden. Sen öppnade Ikea och därifrån kom jag ut med sugrör och köttbullar och franska i magen. Från Biltema kom jag istället ut med en julgran och julgransdekoration. Så nu är det en ljusslinga som saknas (och julen). Efter att ha stått och frusit ihjäl vid busshållsplatsen med en dansande tomte med ett inslaget paket bredvid mig (aka Sabina) kom bussen och vi åkte hemåt. På eftermiddagen blev det Aurelia för min del och på kvällen tv-tittande vid grannens.

Idag engelsk psykka men då jag skulle vara i Aurelia då föreläsningen slutade hoppade jag iväg i pausen för att hinna äta lunch. Vid Aurelia blev det psykkaplugg och ikväll ska jag städa, och plugga. Som vanligt.

Kameran ligger i väskan och skulle vilja ut på promenad, och jag saknar den. Så jag hoppas att det skulle bli vackert väder i helgen så jag skulle kunna ta en tur med den, trots att november inte är den roligaste månaden att fota i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!