torsdag 28 november 2013

Ett snabbt torsdagsinlägg

Efter att inte ha varit hemhemma på en månad får jag äntligen åka norrut imorgon!
Så idag ska jag hinna med massor med saker; jag ska packa, plugga i princip hela dagen för morgondagens tent och ikväll ska vi i klassen planera andakten till årets grötfest som går av stapeln nästa vecka (gulisarna ordnar grötfest, treorna har andakt).
Och imorgon är det tent från morgonen, psykkaföreläsning 10-12, hem efter rinkkan och så iväg till tåget! Orsaken till min hemfärd är fredagskvällens 30-års kalas, så bara tåget är i tid så hinner jag hem och byta kläder och så iväg på kalas. Lördagen ska jag vara ledig (vilket betyder hälsa på mommo & fammo) och på söndagen hoppar jag på tåget igen.

Ett utförligare inlägg om den här veckans bravader kommer sen någongång. Möjligtvis på tåget om bloggerappen vill samarbeta med mig, nu måste jag plugga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...