onsdag 16 oktober 2013

Plugg och bilder

Hej hopp!

Hela helgen har jag suttit med näsan i psykkaböckerna, så därav ingen uppdatering. I söndags började jag dessutom på riktigt läsa igenom materialet till kandin, och att sitta och försöka tyda gammal skrivstil på en dataskärm ger en huvudvärk. Men ungefär en tredjedel är genomläst!

Och att sitta och plugga hela dagarna och sticka på halsduken var inte det bästa för mina axlar och nacke. Så glasögonen har fått vara med mer än vanligt nu för att inte anstränga mina nackmuskler mer än nödvändigt!

Idag var det möte om utställningen som stod på schemat och ett besök till Kamera-Boden för att hämta bilderna, som blev helt fantastiskt bra (iallafall de vi kollade)! Det närmar sig vernissage!

Nu måste jag ta tag i de sista psykkakapitlen så länge det finns dagsljus att tillgå! Senare ikväll kommer del ett upp med bilder från Åbos höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...