onsdag 30 oktober 2013

Pirates of the Carribean-medley



Nysläppt av Peter Hollens!

Igår steg jag upp tidigt igen och traskade iväg till Aurelia där jag mötte upp Yle Åboland och blev intervjuad. Ännu vet jag inte när det kommer i radio, hon skulle meddela mig när hon visste. Efter det blev det kandseminarie och jag blev lite klokare på hur jag ska gå vidare. Så nu är det att börja skriva! Men först ska jag ha skrivit kh-uppsatsen om Nightingale, så idag på eftermiddagen får datorn komma med till Aurelia så jag kanske får någonting gjort i skolväg på samma gång!

Imorse när jag läste tidningen var intervjun med mig med, och den var riktigt bra! Men nu måste jag ta tag i uppsatsen så jag inte behöver slarva med mig hur mycket som helst till Aurelia senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!