tisdag 1 oktober 2013

Flummiga funderingar

Första tenten (kh) för hösten är skriven, så nu är det att vänta och se hur den gick. Jag pluggar psykka så mycket jag kan, blä för läskurser och blä när böckerna inte finns tillgängliga i bibban (två böcker på 30 pers. funkar ju bra). Och nu som då blir det lite GT-pluggande också.

Jag har kommit på mitt kandiämne OCH fått mitt material när jag diskuterade med min handledare. Så bara jag börjar få någon ordning på det (jag har ganska bokstavligt fem miljoner inskannade dokument på min minnepinne, och en del som inte hunnit bli inskannat finns i kh:s arkiv) och formulerat frågeställningen kanske jag avslöjar det.

Löven börjar bli gula och det är ganska livsfarligt att gå här utanför eftersom det faller ner ekollon stup i kvarten.
Jag funderar på hur jag har kunnat slarva bort en tröja på mina 16 m2. Den är inte i Purmo, så den måste ligga någonstans i garderoben här.
Jag har totalt fastnat i pinterest (länk finns i vänstra kanten) och efter en tids frånvaro (aka sommarlov) har också tumblr kommit tillbaka i mitt liv!
Och så granskar jag mina egna bilder typ varje dag. Riktigt snart kan jag avslöja varför!

Och imorgon blir det tågresa hemåt. Hem för några dagar och begravning på lördag.
Så nu ska jag packa!

Och finaste sången och videon är denna just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!