torsdag 1 augusti 2013

Nåja!

Efter många om och men fick jag bloggappen att funka någotsånär, så nu kommer en bunt bilder från instagram och två från telefonen. Och det här inlägget skulle ha kommit upp waay earlier, men jag blev sjuk. Halsont en och en halv dag, feber, snuva och nu har hostan hittat mig.
De sista teaterföreställningarna kom och gick med extrabänkar ut på båda sista föreställningarna och ett totalantal på 720ish på båda söndagsföreställningarna. Så nu är mina timmar upppskrivna och väntar på att inlämnas till kommunen

Sims Årstider fanns äntligen i cdons lager så den beställdes hem ♥
Min tre år gamla trotjänare blev uppgraderad till en Lumia 720 en dag. I like it!
Jag var ensam hemma en kväll och hade tråkigt, hittade hallon och bakade muffins. (och konstaterade hur bra lumians kamera är, nörden inom mig myser)
Faddern har doktorsdisputation om ett par veckor, så jag behövde långklänning. Efter att ha prövat alla Halonens klänningar i min storlek var det klänningen jag flera gånger sett på som fick följa med hem ♥ Nu ska den bara fållas upp lite och sys in lite :)

KAJ var i Skolparken på Jeppisdagarna, det har nog aldrig varit så mycket folk där för att se ett lokalt band som det var då. Skolparken var proppfull!
Jag har en del bilder som ska fixas och komma upp här. Två fotojobb som ska sammanställas och så börjar jag skolan snart igen, praktiken i Vasa närmar sig med stormsteg.
Idag har jag gjort min plikt och närvaroanmält mig för läsåret och börjat reda upp min studieplan, det blir en hel del studier i år också! Mestadels psykka (yey, jag fick biämnesrätt!!) och så ska jag väl ha skrivit en kandidat i kyrkohissa också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...