fredag 9 augusti 2013

Det närmar sig

Min tillfälliga Vasa-flytt närmar sig med stormsteg. På söndag åker jag iväg och på tisdag ska vi befinna oss  på Peffan och så kör det igång. Igår blev det att plocka upp lägenhetsnycklarna och få lite info av J, så mitt största problem nu är packandet. Jag är van att Åbo-packa, men nu ska endast en del med.

Annars har jag inte gjort så mycket den senaste tiden, en kaffedejt/photoshoot med Carro hanns med i veckan, så de bilderna ska jag ta tag i nästa vecka.
Här om kvällen skulle jag och mamma ta en lätt cykeltur och utforska en väg, det ledde till nästan 16 km i både sand, grus och skogsväg plus en miljon backar. Så svetten rann och mjölksyra fanns i benen.

Nåja, tillbaka till min packningslista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!