måndag 1 juli 2013

Efter en fullspäckad helg

Nu har det lugnat ner sig lite med teatern, förra veckan satt jag varje kväll vid Åliden med kameran och tog pressbilder. I torsdags fick jag (teatern) en ny printer som prövades i fredags, och hittills är jag överens med den.
I fredags arbetade jag i princip 11-19, med en matpaus på en halvtimme på eftermiddagen. Biljetter skulle printas och en del skrivas för hand samt sorteras, pressbilder skulle redigeras och brännas på skivor, en miljon saker skulle jag komma ihåg att ta med till Åliden och där emellan skulle jag arbeta de vanliga timmarna för att ta emot bokningar.

Summa sumarum så var det nästan fullt, nuförtiden får vi in 314 personer och det var 280-290 personer som dök upp. Och vi har redan mycket inbokade till många föreställningar. Efter premiären blev det premiärmiddag och jag kom i säng klockan tre på morgonen.


Men nu ska jag ta och spela lite Sims innan jag påbörjar arbetspasset!

1 kommentar:

  1. Låter verkligen som om du har fullt upp! ;) Men kanske det lugnar ner sig när premiären är över?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!