söndag 14 juli 2013

Det senaste

Jobb med fulla föreställningar och ut extrabänk i fredags (på förra stället fick vi in typ 205 personer på läktaren, nu är det 314 och läktaren var full). En veckas jobb till, och sen tar jag sommarlov.
Och med bilder från instagram:

När jag städade garderoben hittade jag ett sängöverkast från när mamma och pappa hade mitt rum. Så det kidnappades till min säng
Mamma fick sin livbox och jag kidnappade en del av innehållet.
Maria tipsade om bästa uppfinningen så den fick följa med hem från Halpa-Halli
Och igår när jag var på kaffedejt med Carro fick två par byxor följa med hem från Lindex. Bekvämaste byxorna någonsin och dessutom på rea på 50%
Har du en lägenhet i Vasa? Jag söker bostad för ett par veckor i augusti, följ länken för mer info!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...