söndag 16 juni 2013

Söndag

I helgen har jag kört fram och tillbaka till Åliden ett par gånger eftersom programbladsbilderna ska fixas nu. Så det blev att börja fundera på gruppfotonen och ta dem samt några utfyllnadsbilder.
I lördags tillsammans med ÖT kom en bilaga. Teaterns jubileumstidning kom ut där jag har tagit bilderna. Så leta reda på lördagens ÖT och Ronja-bilagan! Det står mycket intressant i den kan jag meddela.
Också årets teatertröja har kommit, så den kommer snart att börja bli impregnerad med myggspray (aka "eu de åliden")



Gruppbilderna och utfyllnadsbilderna har blivit ivägskickade och i lördags när vår tidning kom ut blev det anstormning på bokningsfronten. Hur många meddelanden jag har på bokningstelefonen lär märkas imorgon när jag sätter på den. Så nu börjar det på riktigt komma igång!

Jag har börjat samla ihop alla fotojobb jag gjort de senaste åren i en mapp, så nästa gång ifolor har billigare ska det beställas en bunt bilder dit!
Mitt rum behöver städas, jag kan inte minnas när jag senast dammsög, men eftersom jag inte riktigt kan sträcka på mig ännu med mitt läkande sår så får det skjutas upp ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...