torsdag 20 juni 2013

En regnig torsdag

Den här veckan har bestått av jobb, Åliden, programbladsgranskande och funderande på hur många biljetter och programblad som ska beställas.
I måndags och tisdags tillbringades kvällen vid Åliden, jag med pressbildsfunderande i bakhuvudet hela tiden (aka vilka scener som funkar att ta bild av och från vilken vinkel). Igår kväll brummade jag och pappa iväg mot Esse och vidare till Bockabron för att se "Gestalter ur folktron" som ifjol var vid Stinasholma och iår är i Lappfors.
Ikväll blir det Åliden igen, det börjar närma sig de sista övningarna och jag måste fundera på pressbilderna som ska tas nästa vecka.

Ett litet minus den här veckan är att jag funderar om mitt kära gamla 18-70 objektiv har fnatt med fokuseringen. Det uppför sig lite konstigt, så jag måste granska bilderna i datorn...

Men nu ska jag hoppa ner och dricka kaffe, vi hörs när vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...