onsdag 8 maj 2013

Sool

Åbo bjöd (bjuder) på superbra väder idag med sol, nästan ingen vind (det lilla som kom var dessutom sydlig) och +20 grader. Så efter förmiddagens relvet-föreläsning och lunch med teologer hoppade jag hemåt för att byta kläder och hämta pedagogikboken. Efter ett stopp vid Puhakkan (jag konstaterade att vatten kanske skulle vara en bra idé att ha) så traskade jag upp på Vårdberget och satt där i två timmar och läste igenom en bok om mobbning.
Under de två timmarna fick jag lite färg (iallafall syns det på mina ben) och nu börjar jag känna att lite mer vatten skulle kunna vara bra att dricka.

Så nu ska jag dricka vatten och sen försöka skriva lite uppsats innan det blir allt för varmt i mitt rum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...