torsdag 30 maj 2013

Hej hopp!

Här har det varit väldigt tyst, orsaken är att jag har hållit på med (förhoppningvis) de sista skoluppgifterna som nu är inskickade och så har jag suttit vid Åliden i solskenet och tittat på övningarna och hoppat i skogen vid Åliden och fotat skådespelare och fått tio myggbett på en gång.
Så bara jag får uppröjt på skrivbordet så ska jag återkomma på riktigt.

Men idag har jag hunnit med ett tjugo minuters läkarbesök i Lillby, och under de minutrarna togs ett födelsemärke bort och en astmakontroll gjordes. Så de inkommande dagarna gör jag ingenting (stygn) och bor i bikiniöverdel för att inte skava på plåstret. Och så får jag se hur jag mår om några timmar när bedövningen släpper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...