torsdag 18 april 2013

I-landsproblem

Dagens i-landsproblem i min bostad är att jag just konstaterade att min foundation är slut. Och om någon har råkat missa det så har vi årsfest imorgon kväll, så det skulle ju vara trevligt att se någotsånär bra ut. Dessutom så regnar det (som vanligt) i Åbo.
Så det blir en promenad in till centrum med paraplyet och gummistövlarna på eftermiddagen för att sen ta tag i en pedagogikuppsats, som tur är så är min mjölk också slut så jag skulle ha hoppat iväg till Puhakkan, men nu tar jag centrum istället.

Det var dagens i-landsproblemsuppdatering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...