lördag 20 april 2013

Dagen efter vårfesten

Sov cirkus fem timmar inatt, så jag är lite smått borta...

Vårfesten var suverän, maten var god, bordssällskapet var mycket trevligt och mycket skratt kom under kvällen. Efteråt traskade vi in till stan för att ha jatko på Börs. Efter någon timme där gick en del av oss vidare till Koulu och innan vi gick hem skulle resten av mitt sällskap ha mat så vi satt vid Hesburger en stund. Hemma var jag typ halv fyra med sjuka fötter av mina skor.

Nu ska jag ta och börja byta kläder och dra på mig halaren innan jag traskar iväg till TF på sillis! Mer utförligt och med bilder kommer när jag piggnat till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...