tisdag 12 mars 2013

Tisdagstråk

Något roligt blogginlägg tror jag inte att ni får idag, jag måste plugga till tenten på torsdag, samma sak imorgon. Så ni får stå ut tills jag har tenten över :P

På fredagmorgon tar jag med mig Linda och hoppar på tåget upp till Bennäs och leker tågguide åt Linda som ska till Jeppis (första gången till Österbotten och så ska hon till Jeppis av alla ställen, men har man vänner som studerar där så har man ;) )
Så då håller jag mig i Purmo ett par dagar igen. Jag tycker jag inte gör annat än åker tåg nu i mars, men jag får vara i Purmo så ♥. Och så ska jag försöka få in en kaffedejt med min Jussu som jag saknar.

Over and out, jag har snart en tvättmaskin klar.

1 kommentar:

  1. Pöh, ja va faktiskt upp till Korsnäs i somras, så de så! :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...