måndag 11 februari 2013

Måndag

Tjohejsan!

Idag har jag faktiskt fått gjort lite grejs. Jag steg upp helt supertidigt fast jag var ledig (som jag är största delen av dagarna) och hoppade ur sängen kvart över sju. Allt på grund av att jag tvunget skulle se och höra på Succémorgon via webbcamen halv åtta när Krista Siegfrids skulle gästa studion, eftersom Ted och Hanna troligtvis skulle ha fina frågor om Kristas och Jannes förhållande.
Och efter att Krista avlägsnat sig till nästa intervju var jag ju pigg, så då lämnade jag uppe istället för att sova en stund till.

Efter att Sucémorgon slutade tog jag tag i att skriva om min begreppsutredning, så nu är den ganska så klar.
När klockan var fem hoppade jag i ytterkläderna och traskade iväg till TF och mysrummet eftersom jag och Linda (vi har hand om TSF-bloggen) var inbjudna till styrelsemötet eftersom vår synlighet på nätet måste ändras och bli större. Så ikväll har jag suttit och bannats över wordpress när min testsida inte ville som jag ville. Nåja, mera tankeverksamhet ska ske ännu!

Imorgon ska jag änteligen få tvätta. I söndags hade jag bokat tvättid, men eftersom tvättmaskinen lämpligt nog bestämt sig för att inte kommunicera med betalningsgrejen från lördagen så blev det inget tvättande. Men idag har de fixat den!

Nåja, nu ska jag ta och söka fram spikmattan och dumpa mig i sängen och titta gårdagens Once Upon a Time! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!