lördag 2 februari 2013

Foto-lycka

För nästan två veckor sedan skrev jag ju en kärleksförklaring till min galaxy. Fotoinspirationen flödade och klockan var halv fem och det var ganska så mörkt ute. Vad gör man då? Joo, man letar upp allt möjligt som finns på mina 16 kvadratmetrar och fotar det. Offren den gången blev min röda lampa, min söta äppelanteckningsbok och de nydiskade besticken. En mycket bra orsak till att ha vita möbler och vita väggar.
Och resultaten kommer här nedanför! Och känslan var "YES!" när jag öppnade dem i datorn ikväll. Ljussättningen var perfekt och bilderna var ganska precis som jag hade tänkt. Att jag fick panik när jag istället för att byta namn på mappen höll på att radera den är ju också en sak :P
Ljuskälla: the one and only lampa som syns på bilderna





Ljuskällor: en lampan vid diskhon på vänster sida och taklampan från höger
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...