fredag 8 februari 2013

Hej!

Hej alla ni som fortfarande kikar in här fast bloggen är smått död!
Orsaken är att jag inte har så mycket på gång.

tisdagskvällen hoppade jag iväg till Linda och vi kollade på Rain Man till vår pedagogik uppsats. Onsdagen kom och gick utan större underverk och igår blev det först Arezzo med Sabina och sen traskade vi iväg på pedagogikmöte i bibban ett par timmar för att strukturera upp ovannämnda uppsats och diskutera igenom materialet.
På kvällen tog jag halaren, halarmärken och nål och tråd och hoppade över till Sabina och sydde fast halarmärken.
Idag blev det småtidig uppstigning eftersom vi hade utvecklingspsykka 9-17. Som tur var slutade vi klockan fyra och det räckte mer än väl, runt 35 personer i ett ganska litet auditorium så många timmar funkar inte. Så ikväll är jag smått halvdöd.
Dessutom var jag sur på internet imorse. På Domus har vi ÅA:s internet, både fast och trådlöst (så för mig blir det fasta till datorn och trådlösa på plattan) och imorse ville inget fungera vettigt. Det trådlösa var totalt ur funktion på plattan, på datorn fick jag upp x3m, fb, twitter och mejlen. And that's it. Nåja, som tur är så fungerade det trådlösa vettigt i Arken så tidningen lästes under en paus.

Och ikväll tycker jag synd om mig själv. Jag sitter i Åbo istället för att sitta i Purmogården på första raden och vara smått nervös eftersom Purmorevyn 2013: Brännheit har premiär ikväll. Typ första gången ever som jag har missat en premiär av revy eller teater i Purmo (ja, jag är kulturförstörd från liten). Meen, tågbiljetter är bokade, så nästa helg är jag hemhemma och ska insupa så mycket revy som möjligt (aka revy tre kvällar i rad)

Nu ska jag ta och fundera på vad jag ska äta ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!