söndag 20 januari 2013

Vinteråbo

Åbo bjöd på ett vänligare väder idag med nyfallen snö och "endast" -12 grader. Så när solen började orka upp över horisonten drog jag på mig ytterkläder och tog kameraväskan och stack ut en tur. Hem kom jag med en del bilder, ljuset var inte helt på min sida och jag har på känn att jag smått frös sönder handen (jag skulle ha fast polarisationsfiltret till sista bilden och hamnade att ta av mig vantarna) i och med att den blev torr och röd en stund efter att jag kom in, men nu är den bättre.
Sony A200 - Sony 50/1,8
 Sony A200 - Sony 50/1,8
 Sony A200 - Sony 50/1,8
 Sony A200 - Sony 50/1,8
 Sony A330 - Sony 18-70/3,5-5,6 
Sony A330 - Sony 18-70/3,5-5,6 
Efter att jag fick batterigreppet till A200 kommer jag allt som oftast hem med fler lodräta bilder än vågräta. Vilket betyder att när jag tar upp A330 och ska fota som bilden här ovanför, blir jag helt konfunderad när jag automatiskt vill ta tag i batterigreppet och inget finns där.

Ooch ifall ni vill se dem i bättre kvalitet så kan ni kika in på 500px eller flickr. Länkar finns till vänster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!