måndag 31 december 2012

Gott nytt år!

Eftersom jag mycket hellre ligger i soffan och ser film (och dessutom är på fel dator) så kommer årsberättelsen upp först nästa år, men jag tror nog att ni överlever! Textmässigt är den färdigskriven, det är bara bilderna som saknas :)
Jag skjutsade mamma, pappa och fadder till Bennäs och på hemvägen hade jag den trevliga (hmm) äran att hamna bakom en bil som högst körde 45 på 80-väg och i Sisbacka där det blev 50 for den ner till 30. Happy me (eller så int). Nog för att det var halt och småeländigt före, men man kunde nog köra 60-70 på de  flesta ställen...
Nåja, hem kom jag iallafall och nu har jag chips, dipp och cider och ska kolla "Ensam hemma 3"!

GOTT NYTT ÅR!
Jag hoppas att det blir ett lugnt men spännande år som är på inkommande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...