fredag 21 december 2012

Fullt upp

Idag har det varit fullt hela dagen, jag steg upp klockan åtta och från då till klockan tio satt jag med x3m:s webbradio och lyssnade/såg på Succémorgons sista sändning för året och Isas sista sändning med Janne och Ted. Det var nostalgiskt och fint, men konstigt. Isa har i princip varit en del av mina dagar i flera år (enda sedan a-lagets tid). Meen, av någon konstig anledning tror jag att jag överlever ändå ;)

Efter det funderade jag på pedagogiken, lunchade med fammo och hoppade i min smått motsträviga bil för att köpa ägg och banan. Väl hemma började jag blanda ihop chokladbanan-muffins till kvällen Lyjo. Eftersom jag fyllde år igår så bestämde jag för att baka, dessutom har vi jul-Lyjo/uppesittarkväll.

Kvällen tillbringas först i kyrkan på julkonsert och sedan jul-Lyjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...