måndag 31 december 2012

Årslistan

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
 Jag var själv och sökte om ny lägenhet, sa upp den gamla och skrev under nya kontraktet

2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Som vanligt hade jag inga :P

3. Fick någon du känner barn?
 Jupps!

4. Dog någon som stod dig nära?
 Tack och lov inte

5. Vilka länder besökte du?
Jag höll mig hemma i landet

6. Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?
Säkert

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Jag är dålig på att minnas datum, så det är mest en massa heelt random saker som jag minns

 8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Jag fick ny bostad i Åbo (men saknar femmorna) och att jag kom in på ämneslärarutbildningen

 9. Vilket var ditt största misstag?
 Ingen aning

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Tyyp A330:an, 50mm-objektivet och min julklapp som är på kommande

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra, mat, tåg och tekniken på förra frågan

 12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Brevet om att jag kom in på ämneslärare!

 13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkylningar och överansträngd högerhand

 14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2013?
Thoby Loth och typ 2012-playlistan


 15. Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?
Typ same same

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Att fota ögonblick (as usual)

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Ingen aning...

18. Hur var din julafton?
Lugn, skön och snorig (katter...)

19. Blev du kär?
Nepp

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Typ "Once Upon a Time" och NCIS

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nepp!

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Oj. Hunger Games tror jag...

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

24. Önskade du dig något som du fick?
Jupps! (det ska komma ett sånt inlägg också...)

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Typ en till extern hårddisk :P

26. Vilken var årets bästa film?
Breaking Dawn part 2 ♥

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Var hemma och handlade åt mommo

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Ojojoj, typ TF- och Lyjo-folket

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Som Hanna-kläder

30. Vad fick dig att må bra?
Ledig tid mellan skolarbeten, skratt

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Fortfarande Peter Facinelli

32. Vem saknade du?
Alla som bor långt borta

33. Vilken var din bästa månad?
November var jobbig i skolväg, men mycket skoj hände på samma gång!

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Troligtvis

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Förhoppning om att jag skriver/planerar kandin nästa höst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...