torsdag 15 november 2012

Soundtrack

Två låtar som spelas på repeat idag. BD p2 kommer jag se först i slutet av november/början av december när jag far hemhem, men soundtracket har jag lyssnat igenom.

Och de två låtar som direkt fastnade var del två av Christina Perris låt "A Thousand Years" och Carter Burwells "Plus Que Ma Propre Vie".
Som någon kanske minns så var jag överlycklig när det blev klart att Carter Burwell skulle fixa soundtracket till BD-filmerna, han är en av mina absoluta favoriter och även i denna låt har han lyckats!



2 kommentarer:

  1. Sv: Just precis...nu blir jag ju såklart lite nyfiken, vad läser du för pedagogik kurser? :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Oj usch å fyy vilka kurser! Jag är inte det minsta avundsjuk på dig. Har själv precis avklarat Mediekultur och Hinder för lärande och pedagogiska konsekvenser. Alla de andra kurserna, förutom "Lärararbte/Ämnesperspektiv, 2/5 sp" läste jag i fjol. Den ena kursen har varit värre än den andra...men då emellanåt har det också kunnat var lite intressant också. (Jag tycker nog inte om teoretiska flumkruser utan föredrar praktiska kurser :P)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!