onsdag 14 november 2012

Morr

Sen mitt senaste inlägg har jag hunnit vara på föreläsning i neuropsykka om arbetsminnet där jag hade smått tråkigt (så jag satt på twitter en stund). När jag kom hem skrev jag engelskainledningen och när jag skulle printa ut den så meddelade min kära printer att den svarta patronen var slut. Men eftersom jag fått en ny på posten så bytte jag till den och var glad.
Tills printern meddelade att patronen var okänd och kunde inte avläsa färgnivån. I och för sig var patronen fejk, men vi hade hoppats att den skulle godkännas.
Efter många om och men (och en del googlande) fick jag ge upp och var sur på printern. Men eftersom jag har en granne som heter Sabina så fick jag låna hennes printer (och istället råkade jag göra slut på hennes svarta färg...)!

Så jag bestämde mig för att beställa efter en ny patron från Prisma, men neppsan, dom vägrade skicka den på post och samma sak med Citymarket. Så nu är jag smått sur på deras sidor också.
Vilket betyder att jag måste traska till Kuppis på fredag/lördag  och hoppas att de har fått min färgpatron i lager (och handla mat ).

Men nu ska jag ta tag i psykologin igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...