måndag 15 oktober 2012

Och en stundande bloggtystnad

Och gissa vilken blogg som kommer lida brist på inlägg denna vecka?
Rätt svar: min.

Enligt MinPlan ska jag läsa 77sp detta läsår (men där finns GT-tenten ännu kvar på 5sp som jag inte vet hur jag gör med ännu). Det roliga (hmm) är att det är höstterminen som är tung, till våren har jag typ väldigt få föreläsningar och slutar typ redan i mars. (Om det inte ändras något ska jag faktiskt försöka få in lite relvet)
Idag hade vi röstvård på KF II med en logoped och jag (eller Linda egentligen) konstaterade när vi skulle kolla om vi typ har mycket att göra, så hade jag mönster av tänderna på sidorna av tungan, vilket betyder att jag bokstavligt "biter ihop och jobbar hårt" omedvetet. Vilket inte är förvånande med tanke på min arbetsbörda den senaste tiden.

Imorgon när jag slutar min psykkaföreläsning ska jag försöka tidsbestämma lite inlägg (typ musiklistan) för att bloggen inte ska gå under helt.

Mina inkommande deadlines:
18.10 - engelskauppsatsdeadline
21.10 - pedagogikdeadline
22.10 - kh-tent + presentation i KF II (aka powerpoint ska fixas)
23.10 - IBF-tent
26.10 - statistikdelen i IBF har deadline
 Dessutom börjar en kurs i islam (relvet) via ÖPU på fredag så då blir det mera deadlines.

Så jag tycker faktiskt att jag har all rätt att ta långledigt nästa vecka och åka hem till Purmo, ifall jag överlever allt det här vill säga.

Men nu ska jag ta tag i engelskan! Och ikväll kommer andra delen av Jonas Gardells "Torka aldrig tårar utan handskar" så då skuttar jag över till Sabina :D

Adios amigos, jag ska sammanställa lite inlägg åt er imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...