torsdag 25 oktober 2012

Hemma

I tisdags tio före nio på kvällen steg jag av tåget i Bennäs. Vi var förstås tio minuter sena, men det kunde ha varit värre ;)
Jag var förvirrad när jag steg av i och med att tåget stannade på spår ett istället för spår två som alla tågen gör. Men tydligen har de avstängt spår två när de håller på och bygger tunneln och hela faderullan vid stationen...

Igår tog jag det lugnt och när mamma slutade jobbet for vi in till stan ett varv och jag kom hem med två nya klänningar, så nu har jag valmöjligheter till höstfesten!

Idag har jag besökt mommo & moffas på kaffe och när mamma kom hem började det snöa! :D Yeey!

Imorgon ska jag handla åt mommo & moffa och sen brummar jag iväg mot Jeppis och har dejt med Carro och förhoppningsvis tar vi en photoshoot också!

Men nu ska jag ta tag i relvetuppgiften. I fredags började en ny nätkurs i relvet; islam. Som jag hoppas att blir jätteintressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...